PR Sportowy

Public Relations w sporcie i Marketing Sportowy w praktyce

Milion odsłon na YouTube

Milion wyświetleń w 13 miesięcy uzyskały krótkie filmiki z najlepszymi akcjami, skróty meczów, wywiady i klipy promocyjne, które na kanale YouTube zamieszczają PZKosz i PLK.

Kanał na YouTube zaczął prężnie działać w sierpniu 2013 roku. Publikowaliśmy wtedy klipy promujące mecze kadry i wywiady z zawodnikami przed EuroBasketem. W trakcie sezonu oprócz skrótów spotkań telewizyjnych na YouTube Tauron Basket Ligi wrzucane były najlepsze akcje z meczów TBL.

Nie byłoby takiego wyniku, gdyby nie ciężka praca klubów, które przygotowują skróty. PLK w zasadzie tylko wybiera najlepsze akcje, wycina i publikacje w krótkiej formie klipu. Wykorzystywaliśmy nasze kanały komunikacji do promocji – strona WWW, twitter, facebook i mailing. Często udawało się uzyskać bardzo dobre wyniki oglądalności. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też zestawienia najlepszych akcji sezonu. Zaś tegoroczny, bardzo efektowny i emocjonujący finał Tauron Basket Ligi pobił wszelkie rekordy.

Wideo zamieszczonych na YouTube jest już ponad 350 i mają w sumie ponad milion wyświetleń. Przez ostatni miesiąc, kiedy promowana była reprezentacja Polski, kanał na YouTube zanotował ponad 200 tysięcy wyświetleń.

Przy okazji meczów kadry poszliśmy dalej. Wynajęliśmy specjalną kamerę, która nagrywa w technologii Slow Motion. Efektowne akcje w świetnej jakości obrazu i w zwolnionym tempie robią naprawdę ogromne wrażenie. Kibicom bardzo się one podobały i myślę, że w trakcie sezonu Tauron Basket Ligi ten projekt powinien być kontynuowany i rozwijany.

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi