PR Sportowy

Public Relations w sporcie i Marketing Sportowy w praktyce

pierwszy raz

Public Relations, tak jak Marketing, stał się częścią profesjonalnego sportu. Ligi, kluby, zawodnicy i organizacje, mają swoje strony internetowe czy profile w portalach społecznościowych. Wykorzystują różne kanały do komunikacji z mediami oraz kibicami. Ale czy na pewno wiedzą jak to robić? Czy zdają sobie sprawę, jak ogromny mają potencjał do wykorzystania?

PR Sportowy w przeciwieństwie do Marketingu Sportowego nie doczekał się jeszcze w Polsce wielu publikacji, specjalnych kierunków studiów i poświęconych mu stron internetowych. Nie jest pomijany, ale zbyt często nienazywany po imieniu pojawia się przy okazji szeroko rozumianych działań marketingowych.

Public Relations nie ma jednej definicji. Wikipedia twierdzi, że jest ich ponad 2000! Ja dorzucę do tej listy moją: rób dobrze i mów o tym innym. Brzmi banalnie, ale to właśnie rzeczy najprostsze sprawiają nam często największy problem.

Więcej w pierwszym wpisie: PR Sportowy – o czym będzie ta strona?

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi